خاطرات یک پسر تنها

خاطرات زندگی یک پسر

خاطرات یک پسر تنها

خاطرات زندگی یک پسر

سعی میکنم در این وبلاگ خاطرات زندگی شخصی و اتفاقات مهمی که برام افتاده را با دیگران به اشتراک بزارم

  • ۰
  • ۰

پیشگویی دنیا در انیمیشن سیمپسونها

ترامپ در سیمپسون ها

ترامپ در سیمپسون ها

تقریبا؛ تمامی ما انیمیشن سیمپسون ها را دیده ایم انیمیشنی که تقریبا؛ زندگی خانواده سیمپسونها را به نمایش میگذارد و در این زندگی اتفاقات غیر قابل پیشبینی رخ میدهد در نگاه اول شاید این کارتون فان و مسخره باشه ولی با ادامه تماشای این انیمیشین به اطلاعات و داستان های جالبی خواهید رسید که یکی از مهم ترین آنها پیشگویی های عجیب دنیا در این کارتون می باشد.

به نقل از حقوق مهاجرتی

در یکی از قسمت های این انیمیشن در سال ۱۹۹۳در فصل چهارم قسمت Marge in Chains، کارخانه‌ای را نشان میدهد که از متن روی جعبه های آنجا پیداست مربوط به آسیای شرقی و کشور اوزاکای ژاپن است. دو نفر در حال مکالمه با هم هستند که ناگهان یکی از کارکنان عطسه میکند، از دهان او یک ویروس بیرون میاید، آنها ویروس‌ها را درون جعبه ها قرار می‌دهند. وقتی آن جعبه ها به سطح مردم شهر میرسد همه دچار آن ویروس میشوند و ویروس در سراسر شهر پخش میشود.

پیشگویی نوبل

پیشگویی نوبل

پیشگویی دریافت جایزه نوبل

در سال ۲۰۱۶ بود که پروفسور بنت هولمستروم (Bengt Holmström) از دانشگاه MIT، جایزه نوبل اقتصاد را دریافت کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که دقیقا ۶ سال قبل در قسمت اول فصل بیست و دوم انیمیشن سیمپسون‌ها، بر سر دریافت جایزه نوبل اقتصاد توسط این دانشمند شرط‌بندی شده بود. در این قسمت مشاهده می‌کنید که مارتین، لیزا، دیتابیس و مایل‌هاوس بر روی یک برگه کاغذ، اسامی افرادی که تصور می‌کردند جایزه نوبل به آن‌ها اهدا خواهد شد را نوشته بودند.

دعوت میکنم از ویدیو زیر که تقریبا؛ تمامی اتفاقاتی که تا الان به وجود آمده را پیشگویی کره است مانند: حادثه یازده سپتامبر یا ویروس ابولا یا ریاست جمهوری ترامپ حتی سوختهای بیو دیزل نیز در این کارتون پیشگویی شده بود!

 
 
 

ترور ترامپ در سال ۲۰۲۰ در سیمپسون ها

در این انیمیشن به ترور شدن ترامپ در سال ۲۰۲۰ اشاره شده است و نکته جالب توجه آن رئیس جمهوری یک خانم پس از مرگ ترامپ می باشد جالبه بدانید در حال حاضر یک خانم نیز در رقابت های انتخاباتی امریکا شرکت دارد!

 

آلودگی محیط زیست

جالبه بدانید در قسمت هایی از این کارتون به آلودگی شدید محیط زیستی اشاره می شود که تقریبا؛ بیشتر مردم به آن بی توجه هستند و در نهایت موجودات دیگر بخاطر این آلودگی ها تغییر ژنتیک داده می شود.

 
 
پیشگویی کرونا در سیمپسون ها

حتی شیوع ویروس کرونا از مبدا؛ چین نیز در این انیمیشین پیشگویی شده بود و باتوجه به ساخت فیلم شیوع و این انیمیشن گمانه زنی ها درباره ساخت ویروس کرونا در آزمایشگاه توسط امریکا بالا گرفته است! یعنی دنیای ما به صورت نقشه و دقیق درحال اداره شدن توسط عده خاصی می باشد؟ نکته قابل توجه پیشگویی جنگ های آخرالزمانی و حمله های اتمی در این انیمیشن می باشد که درآینده مطالب بیشتری در باره این پیشگویی ها قرار خواهیم داد و با مشاهده این انیمیشین و فیلم های دیگر مانند فیلم ۲۰۱۲ یا شیوع یا انیمیشین سیمپسون ها و پیشگویی های تمدن آگارتا مبنی بر نابودی بشر به کمک بمب اتم دور از ذهن نیست که تمامی آنها به وقوع بپیوندد شاید قضاوت در این لحظه زود باشد از شما دعوت میکنم قسمتی که مربوط به ویروس کرونا در این انیمیشن می باشد را مشاهده نمایید.

جهت مشاهده ویدیو ها به سایت اصلی مراجعه نمایید

00:00
 
  • ۹۸/۱۲/۱۰
  • پسرک تنها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی