خاطرات یک پسر تنها

خاطرات زندگی یک پسر

خاطرات یک پسر تنها

خاطرات زندگی یک پسر

سعی میکنم در این وبلاگ خاطرات زندگی شخصی و اتفاقات مهمی که برام افتاده را با دیگران به اشتراک بزارم

  • ۰
  • ۰

تغییر

پس از این اتفاقات تصمیم گرفتم اخلاقمو عوض کنم شاید مشکل من بوده که خواستم اطرافیانمو عوض کنم شاید خواسته بزرگی بوده بهتر بود جای اینکه سعی کنم اطرافیانمو عوض کنم خودمو عوض کنم و به جای اینکه سعی کنم همه افراد رو از خودم راضی نگه دارم تعداد کمی افراد راضی نگه دارم ولی تا همیشه با همونا باشم بعضی تجربه ها خیلی گرون برای ادم تموم میشه ولی خیلی با ارزش هستند تو این مدت یاد گرفتم باز با باز و کبوتر با کبوتر باید دوستی کنه وگرنه میشه دوستی فیل و مورچه ، فیل مورچه رو کوچیک میبینه ، مورچه هم فیلو بزرگ

یاد گرفتم

world


ممکنه ادم ها خیلی حرفها بزنند ولی واقعا" منظوری نداشتند

ممکنه خیلی حرفها بزنم ولی کاش قبل گفتنشون خوب فکر میکردم که نیاز نباشه معذرت خواهی کنم

همیشه رک بودن خوب نیست خیلیا از ادم های رک خوششون نمیاد :(

بعضی وقتها لازمه رفتارت مثل رفتار طرف باشه تا فکر نکنه نمیفهمی یا خرت کرده

به هرکسی اندازه لیاقتش خوبی کنم

واقعا" بعضیا ارزش خوبی کردن دارند ولی خوبی نمیکنیم حیف زمانی میفهمیم که از دستشون دادیم و هیچ کاری دیگه نمیتونیم بکنیم

به خیلیا خوبی میکنی ولی زمانی میفهمی نباید خوبی میکردی که هرکاری تونستی کردی و الان یه دست خالی مونده با کلی حسرت

حیف که تا میایم از زندگی درس بگیریم عمرمون رفته دیگه این درسها زیاد به دردمون نمیخوره :(


  • ۹۴/۱۰/۱۹
  • پسرک تنها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی