خاطرات یک پسر تنها

خاطرات زندگی یک پسر

خاطرات یک پسر تنها

خاطرات زندگی یک پسر

سعی میکنم در این وبلاگ خاطرات زندگی شخصی و اتفاقات مهمی که برام افتاده را با دیگران به اشتراک بزارم

  • ۰
  • ۰

فیلم هوس هندوستان کرد بلخره :D به سرم زد با موتور سیکلت یه مسافرت به یکی از کشورهای همسایه برم (البته بعد عید که هوا گرم می شود)هم برای روحیم خوبه و هم برای کشف مناظر جدید افرادی که موتورسوار باشند میدونند مسافرت با موتور سیکلت یک لذت دیگه ای داره البته با خطرات بیشتر ولی با رعایت مسائل ایمنی میشه این خطرات رو به حداقل رسوند


اگر خدا خواست و رفتنی شدم حتما" عکس هاشو در این وبلاگ منتشر میکنم و مراحل قانونی که انجام دادم به صورت کامل توضیح میدم شاید خدا خواست در سفرهای بعدی همسفرپیدا کردم

البته مسافرت بین الملی با موتور سیکلت در بیشتر کشورها مخصوصا" کشورهای اروپایی رواج داره به این علت بدم نمیاد یک بارم شده تجربش کنم

به خاطر اینکه مسافرت با موتور سیکلت یکی از لذت بخش ترین سفر ها هست - کم هزینه ترین سفر+ مشکلات و سختی های خودش که خاطره میشه



  • ۹۴/۱۱/۰۹
  • پسرک تنها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی